فروش ویژه تشک تخت به صورت نقد و اقساط با چک بدون بهره

چرا باید به متخصص خواب مراجعه کنیم

نویسنده: مدیریت سایت

تشک رویال | چرا باید به متخصص خواب مراجعه کنیم

تشک رویال

 

نتوانید از سرما تکان بخورید، ممکن است کیفیت یا کمیت خواب شما ضعیف باشد. طبق گفته کارشناسان خواب، این وقتی است که شما باید به یک متخصص خواب مراجعه کنید.

 

به طور مداوم تمرکز تان را از دست میدهید

کيفيت خواب ضعيف تأثير مستقيمي بر تمرکز فرد دارد، هرچند که هر فردی آن را تجربه کرده است. اما یک شب بدون استراحت روی عملکرد حافظه تاثیر میگذارد. هنگامی که از کم خوابی رنج می برید، عملکرد شناختی شما تحت تاثیر قرار میگیرد. بنابراین ممکن است شما وقت دندانپزشکی را فراموش کنید،  شیر را در انباری و غلات را در یخچال قرار دهید و یا موارد دیگر.

عملکرد فیزیکی شما زیر پارامترهای نرمال است

خواب مناسب بر عملکرد فیزیکی اثر می گذارد. وردر می گوید: “مطالعات نشان داده اند که زمان واکنشی کندتر، دقت کاهش یافته و استقامت کمتر در افراد محروم از خواب وجود دارد. “اگر بازی تنیس شما همان چیزی نیست که قبلا انجام میدادید، توجه بیشتری به خواب خود داشته باشید تا عملکرد خود را ارتقا دهید. آیا تمرین وزنی شما در خلاف جهت مورد انتظار شما پیش میرود؟ مطالعات نشان داده اند که محرومیت جزئی از خواب طولانی می تواند حداکثر توانایی فرد در وزنه برداری را  کاهش دهد، بنابراین  به بخش خواب خود قبل از تمرین بیشتر توجه کنید.

 

برای مطالعه و اقدام به خرید محصولات تشک رویال کلیک کنید .

از خانواده و دوستان تان فاصله گرفته اید

احساس میکنید ارتباطات شما با دوستان و خانواده کمتر شده است؟ دکتر وینتر، متخصص خواب و نویسنده راه حل خواب می گوید: “محرومیت از خواب می تواند موجب کاهش قابل توجهی در احساسات همدلی ما برای دیگران شود.” دکتر وینتر همچنین یادآور می شود زمانی که شما از خواب کافی محروم هستید، توانایی شما در درک احساسات دیگران، کنترل و تحکیم احساسات خود و قضاوت درست برای مدیریت روابط خود با دیگران را به خطر می اندازد. “فقدان خواب با کیفیت، هوش هیجانی شما را مختل می کند و می تواند شروعی برای یک مسیر پر از سوء تفاهم و اختلاف نظر با همسران، همکاران و دوستان تان باشد.”

شما میل شدیدی به خوراکی های ناسالم دارید

شکر و کربوهیدرات ها ممکن است خوراکی های دوست داشتنی باشند، اما اگر بیشتر از حد معمول به آنها میل دارید، وضعیت خواب شما میتواند دلیل آن باشد. آدام تیشمن، یکی از بنیانگذاران شرکت هلیکس، می گوید: “وقتی خواب کافی نداشته باشید، مغز شما گلوکز را از بدن می گیرد تا خود را در حال اجرا نگه دارد.” “۸ ساعت خواب کامل بخشی ضروری از رژیم غذایی و زندگی سالم است.”

 

شما در حال افزایش وزن هستید

اگر شما کربوهیدرات بیشتری مصرف میکنید که بر کاهش خواب غلبه کنید، احتمالا دچار افزایش وزن خواهید شد. تیشمن می گوید: “در حالی که افزایش وزن اغلب با فعالیت بدنی و عادات غذایی ارتباط دارد، همچنین عمیقا با خواب مرتبط است.” “در واقع، مطالعات بسیاری نشان می دهد که افرادی که کمتر از شش ساعت در شب بخوابند بیشتر احتمال دارد که اضافه وزن داشته باشند. اگر به طور غیرمنتظره دچار افزایش وزن شده اید (تغذیه و فعالیت بدنی به طور قابل توجهی تغییر نکرده است)،  ممکن است نشانه ای باشد که شما خواب کافی ندارید. “

شما مهار نمی شوید

وقتی مردم خسته می شوند و یا چیزهایی را که به طور معمول نمی گویند یا نمی توانند انجام دهند را میگویند یا انجام میدهند، کمتر مهار می شوند. تیشمن میگوید: “به عنوان مثال، اگر مشکلی با آن نوار آب نبات یا شیرینی ندارید، ممکن است نیاز به خواب بیشتری داشته باشید”. اطمینان حاصل کنید که یکی از ۱۲ اختلال رایج خواب در شما وجود ندارد.

احساس مستی میکنید

بر طبق  نظردانشمند خواب و متخصص بیومتریک ، لورنزو، کمبود خواب نه تنها تاثیرات الکل را افزایش می دهد، بلکه موجب می شود که احساس کنید مثل مستها هستید حتی اگر الکل ننوشیده باشید. احساس خواب آلودگی در حین رانندگی همانقدر بد است که احساس مستی داشته باشید.

 

شما به یک سرماخوردگی کوچک نمیتوانید غلبه کنید

خواب یک راه  ایمنی برای بدن شماست تا بتواند خود را ریکاوری و ترمیم کند. اگر شما به اندازه کافی استراحت نکنید، سیستم ایمنی بدن شما به خطر می افتد، که بر توانایی شما برای مبارزه با بیماری ها تاثیر می گذارد.

فشار خون بالا دارید

راگو متخصص بیهوشی بزرگسالان و کودکان، می گوید: “یکی از خطرات شناخته شده سلامتی که با کمبود خواب همراه است، فشار خون بالا است.” “عدم خواب مناسب منجر به افزایش خطر سایر بیماری های مرتبط با قلب، مانند حملات قلبی و ضربان نامنظم قلب می شود.”

نیروی جنسی شما تحلیل رفته است

محرومیت از خواب می تواند عوارض جدی در نیروی جنسی شما ایجاد کند. “تستوسترون کلید نیروی جنسی به ویژه در مردان است و عدم خواب کافی، تستسترون را کاهش میدهد.  ادوارد متخصص در درمان خروپف و آپنه خواب، توضیح می دهد. “در زنان، اگر چرخه خواب قطع شود، بدن به همان میزان هورمون های تولید مثل تولید نمی کند که بر باروری و میل جنسی فرد تاثیر می گذارد.”

احساس افسردگی میکنید

از نظر دکتر ایودوگونتی، محرومیت از خواب می تواند منجر به افسردگی و اضطراب در طول زمان شود. و اگر میزان خوب شما خیلی کم باشد، شما در نهایت از توهم بصری و یا شنوایی رنج می برید.

 

خیلی سریع به خواب میروید

اگر در عرض چند دقیقه که سر خود را روی بالش میگذارید به خوب می روید، این نشانه این نیست که شما خوش شانس هستید، این نشان می دهد که شما کم خوابی دارید. دکتر مایکل می گوید: “روند خوابیدن معمولا ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد، اگر کوتاه تر باشد، باید به کیفیت خواب تان توجه کنید.”

شما همیشه در حال چرت زدن هستید

اگر شما بیش از دو بار دکمه آلارم ساعت را فشار میدهید تا صدا را قطع کنید، دکتر بروس میگوید شما احتمالا مشکل خواب دارید. “این نشانه ای است که بدن شما یا ریتم طبیعی روزانه خود را دنبال نمی کند یا اینکه شما به اندازه کافی کیفیت و کمیت خواب خود را دریافت نمی کنید.

نیاز به یک نوشیدنی انرژی بخش روزانه دارید

دکتر بروس می گوید: “اگر روزانه یک نوشیدنی انرژی زا مصرف کنید، این می تواند نشانه ای از این باشد که خواب شما می تواند یک عامل پایین آوردن سطح انرژی شما باشد که ممکن است به کیفیت خواب شما ارتباط داشته باشد.” اگر شما نیاز به دلایل بیشتری برای رها کردن خوردنی های شیرین دارید، فقط صبر کنید تا زمانی که متوجه شوید که آن نوشیدنی های انرژی زا چه تاثیری بر بدن شما می گذارد.

 

وقتی شیرینی میخورید احساس خستگی در عضلات دارید

حساسیت نسبت به جویدن و یا عضلات فشرده یا درد دندان یا لثه یا چانه در هنگام جویدن می تواند نشانه ای از بروز آپنه خواب باشد.

شما نمی توانید مستقیم ببینید

چشم های شما احساس خشکی و خشنی دارد. محرومیت از خواب ما تولید اشک ما را مختل، و ما را درگیر مشکلات یا بیماری هایی که بر روی سطح چشم ما تاثیر میگذارد، می نماید.

چرت زدن بعد از ناهار 

“انسان ها بخشی از ۸۵ درصد از گونه های پستانداران است که به نظر می رسد خواب های چند فازی دارند، به این معنی که ما در یک دوره ۲۴ ساعته دو فاز را در نظر می گیریم”، تیشمن توضیح می دهد. “مطالعات نشان داده اند که انسان ها برای چرت زدن به مدت نیم ساعت در روز و همچنین خوابیدن به مدت هشت ساعت در شب ساخته شده اند. اگر  شما هشت ساعت خواب  شب را رعایت نکرده باشید، بدن شما برای جبران این مساله نیاز بیشتری برای چرت روزانه خواهد داشت.”

 

 

 

باکس تشک

محافظ تشک

تشک ترک

تشک بیمارستانی

تشک هتلی

بالش رویال

تشک مهمان

تماس با کارشناس فروش