فروش ویژه تشک تخت به صورت نقد و اقساط با چک بدون بهره

تشک رویال فنر پاکتی یا مموری فوم

نویسنده: مدیریت سایت

تشک رویال | فنر پاکتی یا مموری فوم

تشک رویال

 

ما در این مقاله که توسط گروه تولید محتوای کارخانه رویال تهیه شده است ، در مورد فنر پاکتی یا مموری فوم به صورت تخصصی بپردازیم .

امید داریم که این مقاله برای شما مثمرثمر باشد و در انتخاب تشک مناسب راهنمای شما عزیزان باشد .

 

بخش 1 : تشک فنر منفصل چیست ؟

تشک فنر منفصل یا همان فنر پاکتی محصولی است که در آن فنر ها به صورت جدا از هم و در کنار یکدیگر و برابر قرار دارند. این موضوع باعث می شود که ارتعاشات در هر نقطه ازیک تشک فقط برای همان قسمت اعمال شود و تاثیری بر قسمت های  دیگر تشک نداشته باشد. در نتیجه  شما قادر هستید از احساس آرامشی که این تشک برای شما فراهم  می کند استفاده و لذت ببرید. و همجنین به دلیل وجود فنر ، جریان هوا نیز درون تشک رویال وجود خواهد داشت که نتیجه آن عدم  تعرق می باشد . فنر منفصل به نام فنر پاکتی نیز معروف است و نام لاتین آن Packet Spring است ، همانطور که در عکس زیر می بینید ، نقاط فشار بر روی هر قسمت مستقل از نقاط فشار دیگر است و این ویژگی باعث می شود که  یک خواب آسوده را داشته باشید .

 

برای مطالعه و اقدام به خرید محصولات تشک رویال کلیک کنید .

 تشک فنر منفصل یا همان فنر پاکتی محصولی است که در آن فنر ها به صورت جدا از هم و در کنار یکدیگر و برابر قرار دارند. این موضوع باعث می شود که ارتعاشات در هر نقطه ازیک تشک فقط برای همان قسمت اعمال شود و تاثیری بر قسمت های  دیگر تشک نداشته باشد

بخش 2 : مموری فوم چیست ؟

مموری فوم در واقع ، ماده است که به نام فوم هوشمند Smart Foam نیز نام دارد. این فوم هوشمند نیز مانند فنر پاکتی نقاط فشار را بصورت مستقل از هر قسمت دیگر تقسیم می کند که حس آرامش زیادی را به همراه دارد.

 

 

 

 ادامه مطالب :

باکس تشک

محافظ تشک

تشک ترک

تشک بیمارستانی

تشک هتلی

بالش رویال

تشک مهمان

تماس با کارشناس فروش