فروش ویژه تشک تخت به صورت نقد و اقساط با چک بدون بهره

معیارهای انتخاب تشک خوب

نویسنده: مدیریت سایت

معیارهای انتخاب تشک خوب ؟

تشک رویال اصل

 

وقتی که شما قصد خرید یک تشک خوب را داشته باشید از همان ابتدا سوال های زیادی خواهید داشت ، مسلما مواردی مثل کیفیت تشک مورد  نظر، سفت یا نرم بودن ، قیمت محصول و اینکه از چه برندی تشک بخریم ، سوالاتی زیادی است که با آن روبرو خواهیم بود.

ما می خواهیم امروز در این مقاله به راهنمایی شما بپردازیم که شما یک تشک خوب خریداری کنید البته به قیمت مناسب و عالی

 

 

مورد اول که باید در خرید توجه شود :

 

  • کیفیت تشک

یک تشک خوب قطعا از مواد اولیه مرغوب تهیه شده است ، البته این همه کار نیست ، دقت در تولید تشک، مانند توجه به اتصالات مواد اولیه به یکدیگر و دقت در دوخت پارچه و دور دوزی تشک نیز بسیار با اهمیت است ، چرا که یک تشک خوب و حرفه ای توسط یک برنامه منظم و متخصصین کارآزموده تولید می شود.پیشنهاد ما این است که در خرید تشک ، به جزئیات توجه کنید. محصولی که توسط تکنسین های حرفه ای تولید می شود ، قطعا در جزئیات نیز تمرکز دارد. یک دست بودن دوردوزی تشک و نبودن نخ های اضافه در محل های دوخت تشک می تواند راحت ترین مورد در توجه به کیفیت تولید تشک باشد.مواد اولیه تشک که شامل فوم ، ابر ، فنر ، نمد و موارد مختلف دیگری است که درون تشک قرار دارد را قطعا نمی توانید مشاهده نمایید ، ولی با کمی دقت به جزئیات محصول می توانید متوجه شوید که آیا این محصول یک تشک با کیفیت است یا خیرکارگاه های غیرمجازی که اقدام به تولید محصولات متفرقه می‌کنند برای دستیابی به سودجویی هایشان از مواد اولیه با کیفیت پایین استفاده می کنند ، طبیعتا چنین افرادی در تولید تشک نیز اهمیتی قائل نخواهند بود، پس توجه کنید که جزئیات مهم است.

 

 هدف ما جلب رضایت شماست

  • سفت یا نرم بودن تشک

پس از آنکه از کیفیت تشک مطمئن شدید ، به سفتی و نرمی آن دقت نمایید. اینکه چه نوع تشکی با چه درجه سفتی و نرمی برای شما مناسب است، مسئله ای است که تنها به حالت ایده آل بدن شما بستگی دارد ، یعنی اینکه خود شما هستید که تمایل دارید در محل سفت یا جایی با نرمی بیشتر استراحت کنید. بعضی افراد دوست دارند تا محل خوابشان سفت باشد یا اینکه به دستور پزشک باید از تشک های طبی استفاده کنند که درجه سفتی بالایی دارند. در مقابل برخی نیز تمایل دارند که محل استراحتشان نرم تر باشد.

 

 

 ارسال رایگان به سراسر کشور

  • قیمت محصول

با نگاهی کوتاه به محصولات مختلف در بازار متوجه می شوید که اختلاف قیمت بین محصولات مختلف زیاد می باشد. از طرفی می توان گفت استفاده از مواد اولیه با درجه های مختلف می تواند تعیین کننده قیمت باشد ، اما این مسئله در مورد محصولاتی صدق می کند که توسط مجموعه ای معتبر تولید شده باشند.بطور مثال در کارخانه تشک رویال ، محصولات بر اساس میزان مواد اولیه بکار رفته در آنها به سالهای ضمانت مختلف تقسیم می شوند و طبیعتا هر میزان کیفیت محصول بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود و خدمات پس از فروش آن نیز به تناسب محصول متغیر می شود.

 

خرید به قیمت درب کارخانه

تماس با کارشناس فروش