فروش ویژه تشک تخت به صورت نقد و اقساط با چک بدون بهره

تشک میهمان و کاربرد آن

نویسنده: مدیریت سایت
تشک میهمان و کاربرد آن

از دیگر محصولات جدید نمایندگی تشک رویال تشک های جذابی است که قابل حمل و نقل بوده و به راحتی می توانید در هر جا از آن استفاده نمایید. جنس تشک مهمان از جنس پنبه بوده و قابلیت شستشو دارد و به دلیل سبک بودن آن از سوی مخاطبان و شرکت‌ها استقبال بالایی برای این تشک به عمل آمده است و هر روز بر طرفداران این تشک افزوده می‌شود. از این تشک ها می توانید برای خود و مهمان‌های عزیزتان استفاده کنید. تشک‌های مهمان در طرح‌ها و مدل های مختلف تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. استفاده از تشک های مهمان باعث می‌شود که دیگر کمردرد نگیرید و ضد آلرژی بودن آن دلیلی برای طرفداران زیاد آن است.
 

تشک میهمان و کاربرد آن

تشک مهمان، تشکی قابل حمل و جهت استفاده بر روی زمین است که شبیه تشک های سنتی است و از جنس پنبه تهیه می شدند ولی با این تفاوت که تشک های امروزی از جنس الیاف و اسفنج هستند. برتری این تشک ها نسبت به تشک های سنتی قابلیت حمل و سبک بودن آن‌ها ست که استفاده را راحت تر می‌کند. علاوه بر این فضای کمی را در خانه اشغال می‌کنند که این موضوع برای خانه های کوچک امروزی یک مزیت محسوب می‌شود. این تشک ها در منزل و یا ویلا برای پذیرایی از تعداد بالای مهمان کاربرد دارد، علاوه بر آن برای سفر مناسب است زیرا علاوه بر سبک بودن، کاورهایی دارد که جابه جایی آنها را راحت تر می کند. از مزیت دیگر این تشک ها نسبت به تشک های سنتی می توان به قابلیت شست و شوی آن‌ها اشاره کرد. با خیال راحت این تشک ها را تمیز کنید! این تشک ها با توجه به حجم کم و بسته بندی زیبا مورد توجه خانم ها برای جهیزیه هستند. گروه تولیدی صنعتی رویال  با توجه به نیاز مشتریان در کنار محصولات دیگر خود تشک مهمان هم  تولید می‌کند. تشک های مهمان تولیدی شرکت رویال، از الیاف هالو با تراکم بالا تولید می‌شود و علاوه بر آن از الیاف ترموفیوز در کنار آن استفاده می شود که در کنار نرمی و حفظ حجم تشک به مرور زمان خاصیت ضد حساسیتی نیز به آن می بخشد. افزون بر این در تشک مهمان های رویال از پارچه اکوتکس حوله ای استفاده شده است که خاصیت ضد حساسیت، ضد تعریق و آنتی باکتریال دارد و خواب راحت و لذت بخشی را برای فرد رقم خواهد زد و مانع از ایجاد حساسیت های پوستی و یا کمردرد می شود.

 

تشک های مهمان رویال در کاورهای صادراتی  قرار دارند که علاوه بر قابلیت حمل و نقل آسان، ظاهر شیکی دارند و پاسخ گوی نیاز مشتریان است. این تشک ها علاوه بر کیفیت فوق العاده از قیمت مناسبی برخوردارند. برای سفارش این محصول کافیست با یکی از شعبات رویال تماس برقرار کنید تا محصول را به صورت غیر حضوری هم تحویل بگیرید .تشک های میهمان امروز در هتل ها، شرکت ها و خانه ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و بیشتر خانواده‌ها برای جهیزیه عروس از تشک های مهمان استفاده می نمایند. از مهمترین ویژگی های تشک مهمان و مسافرتی به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • کاملاً ضد حساسیت
  • قابل حمل بودن و سبک
  • ضد رطوبت و ضد باکتری
  • اشغال کردن جای کمتر
  • استفاده از مواد اولیه درجه یک
  • قیمت مناسب و اقتصادی
  • قابل شست و شو بودن
  • بسته بندی و کاور شیک

 

جهت خرید تشک مهمان می‌توانید با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید. همچنین برای تهیه جهیزیه از تخفیف ویژه ما بهره مند شوید.

تماس با کارشناس فروش