فروش ویژه تشک تخت به صورت نقد و اقساط با چک بدون بهره

قیمت تشک رویال

نویسنده: مدیریت سایت

لیست قیمت رویال

دانلود لیست قیمت تشک رویال

 

 یکی از بهترین و پرطرفدار ترین انواع تشک ها، تشک رویال می باشد که در سراسر کشور طرفداران و مشتریان خاص خود را دارد و با توجه به مزیت های بسیار زیادی که برای این نوع تشک ذکر شده است، روز به روز بر تعداد مشتریان و طرفداران این برند تشک در کشور ایران افزوده می شود. قیمت تشک رویال به عوامل مختلف از جمله سایز، متریال، جنس پارچه و مدل تشک بستگی دارد. خرید تشک از فروشگاه تشک رویال، یکی از اصلی ترین راه های خرید این نوع تشک می باشد. فروشگاه هایی که در سطح کشور و استان های مختلف در زمینه ی فروش این نوع تشک فعالیت می کنند و به نوعی نمایندگی فروش این برند تشک در استان خود هستند، معمولا تعداد و انواع زیادی از این تشک ها را از کارخانه خریداری کرده و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود در استان های مختلف کشور قرار می‌دهند. به علاوه بسیاری از افراد برای صرفه جویی در هزینه های خود، اقدام به خرید مستقیم از کارخانه می‌کنند. با توجه به این که قیمتی که کارخانه برای فروش تشک رویال در نظر می‌گیرد، بسیار پایین تر از قیمت این نوع تشک در بازار می‌باشد، لذا بسیاری از افراد ترجیح می دهند که این تشک را به طور مستقیم از کارخانه ی تولید تشک رویال خریداری کنند. به علاوه یکی دیگر از دلایلی که باعث شده است تا ایرانیان به طور مستقیم از کارخانه این نوع تشک را سفارش داده و خریداری کنند، این است که تشکی که از طرف کارخانه به دست آن ها می‌رسد، معمولا تشک اصل بوده و از این بابت خیال مردم راحت می شود که تشک رویال اصل را خریداری کرده اند. لذا خرید تشک اصل یکی از مهم ترین دغدغه های ایرانیان می باشد زیرا به خواب خوب بسیار اهمیت می دهند و خواب آرام برای آن ها بسیار مهم می باشد. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با این نوع تشک آشنا کرده و درباره ی مزایایی که این نوع تشک دارد، توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. با ما همراه باشید.

 

خرید به قیمت عمده تشک رویال

همانطوری که در ابتدای این مقاله خدمت شما عزیزان عرض کردیم، بسیاری از فروشگاه هایی که در زمینه ی فروش انواع تشک و کالاهای خواب فعالیت می کنند، اقدام به خرید عمده ی تشک رویال می کنند. خرید به قیمت عمده برای بسیاری از این فروشگاه ها بسیار سود آور بوده و درآمد خوبی از این راه به دست می آورند. از این رو برای اطلاع از قیمت عمده تشک با ما تماس بگیرید.

  

مزیت های تشک رویال

در تولید تشک رویال از اسفنج هایی استفاده شده است که کیفیت بسیار بالایی دارند و به همین دلیل پس از بلند شدن از روی تشک هنگام بیدار شدن، هیچ گونه فرورفتگی در آن به وجود نخواهد آمد. همچنین افرادی که از این نوع تشک استفاده می کنند، از بیماری ها و عوارض مختلف در زمینه‌ی کمر و ستون فقرات در امان هستند. با توجه به این که حالت ارگونومیک بدن در هنگام خواب بر روی این نوع تشک ها کاملا حفظ می شود و هیچ گونه دردی در ناحیه ی کمر و ستون فقرات برای فرد به وجود نمی آید، لذا محبوبیت این برند تشک در ایران روز به روز در حال افزایش می باشد.

فنرهایی که در تشک های فنری رویال مورد استفاده قرار می گیرند، معمولا لرزش های زیادی نداشته و این موضوع باعث شده است تا میزان استفاده از این نوع تشک نیز روز به روز در حال افزایش باشد. با توجه به این که لرزش های زیاد فنرهای تشک های فنری، می تواند به کمر و ستون فقرات آسیب بزند، لذا تشک فنری رویال که از لرزش های بسیار کم تری برخوردار است، هنگام خواب به کمر و ستون فقرات آسیبی وارد نمی کند. 

نمایش بیشتر
نمایش کمتر
تماس با کارشناس فروش