فروش ویژه تشک تخت به صورت نقد و اقساط با چک بدون بهره

چگونه تشک نامناسب شما را بیمار می کند

نویسنده: مدیریت سایت

تشک رویال | چگونه تشک نامناسب شما را بیمار می کند

تشک رویال

 

 

بعد از خواب بد چه احساسی دارید؟ خواب آلودگی و سردرد، اثرات کوتاه مدت یک شب خواب کم کیفیت است که به آسانی قابل درک است. از سوی دیگر، اثرات دراز مدت می تواند کمی طولانی تر شود. از یک سیستم ایمنی کمتر تا مسائل مربوط به وزن و تنفس، خواب کم کیفیت می تواند طیف وسیعی از اثرات منفی سلامتی را ایجاد کند. تشک شما نقش مهمی در کمک به خوابیدن دارد. تشکی که خیلی سفت است، بیش از حد نرم است و یا فقط ناراحت کننده است، اغلب می تواند به شما کمک کند تا از کیفیت خواب شما کاسته شود. در این مطلب برخی از عوارض جانبی سلامتی خواب بر روی یک تشک بد بررسی شده است.

 

 

خواب آلودگی

نباید جای تعجب باشد، اما خواب کم کیفیت معمولا احساس خستگی و خواب آلودگی را ایجاد می کند. اگر تشک شما مانع از خواب رفتن شما می شود، می تواند در طول روز شما را تحت تاثیر قرار دهد. در حالی که کمی احساس خواب آلودگی در طول بعد از ظهر و به خصوص در اواخر شب طبیعی است، خواب آلودگی شدید یا در ابتدای صبح عادی نیست. اگر شما نمی توانید روی تشک خود به راحتی به خواب بروید، این باعث می شود که شما در طول روز احساس خسته کننده ای داشته باشید.

درد کمر

در حالی که طیف گسترده ای از چیزهای مختلف، از جمله آسیب های ورزشی می تواند باعث درد کمر شود، یک تشک با کیفیت پایین می تواند اغلب شما را مجبور به خواب در یک موقعیت غیر طبیعی کند. اگر شما نیاز به تغییر حالت ناخوشایند برای احساس راحتی در بستر خود دارید، شما در نهایت می توانید به کمر خود آسیب برسانید. یک تشکی نرم اما حمایتی که به راحتی در پشت و یا در پهلوی شما قرار می گیرد، می تواند کمر شما را سالم حفظ کرده و از ایجاد آسیب ها جلوگیری کند.

چاقی

افرادی که خواب کافی ندارند یا اغلب در طول شب از خواب بیدار می شوند، خطر ابتلا به چاقی بیشتری نسبت به همسالانشان دارند. این به این دلیل است که خواب آلودگی و کمبود انرژی ناشی از کم خوابی اغلب می تواند منجر به پرخوری شود. اگر در طول روز احساس گرسنگی کنید، اما سطح فعالیت خود را افزایش ندهید، یک تشک با کیفیت پایین می تواند عامل آن باشد. شما باید بتوانید در ۳۰ دقیقه یا کمتر به خواب بروید – اگر نه، باید به فکر جایگزینی تشک یا تنظیم شیوه زندگی خود باشید.

تحریک ریه و گلو

هر چه تشک قدیمی تر باشد این احتمال وجود دارد که تعداد زیادی از گرد و غبار وجود داشته باشد. گرد و غبار در هر تشکی واقعیت است، اما تشک های قدیمی تر دارای احتمال ویژه ای برای پناه دادن به این موجودات تحریک کننده هستند.

گرد و غبار می تواند منجر به تعدادی از شرایط پوستی و تنفسی مانند اگزما، آسم و گلودرد شود. اگر تشک و بالش های شما قدیمی شده باشند، وقت آن است که آنها را جایگزین کنید. اگر جدید باشد، اقدامات لازم را برای جلوگیری از انباشته شدن گرد و غبار را انجام دهید.

 

برای مطالعه و اقدام به خرید محصولات تشک رویال کلیک کنید .

سیستم ایمنی ضعیف

بیدار بودن طولانی در شبها با دوستان و خواب کم کیفیت در خانه می تواند قدرت سیستم ایمنی بدن شما را کاهش دهد و احتمال بیشتری برای بیمار شدن ایجاد کند. از تب تا سرما خوردگی، یک سیستم ایمنی ضعیف باعث می شود که شما به احتمال زیاد به طیف گسترده ای از بیماری ها مبتلا شوید. خودتان را در برابر بیماری با تشک محافظت کنید که به راحتی و پشتیبانی شما برای خواب عالی نیاز است.

شرایط قلب

اگر تشک شما مانع از داشتن هشت ساعت خواب با کیفیت در شب شود، می تواند بر سلامت قلب شما تأثیر منفی داشته باشد. براساس یک بررسی مجله اروپایی، خواب های کوتاه دارای ۴۸٪ بیشتر خطر ابتلا به بیماری قلبی را ایجاد می کنند.

هنگامی که خواب شما کوتاه باشد یا نتوانید از یک خواب کامل شب به خاطر یک تشک غیرمعمول لذت ببرید، می توانید خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش دهید. خواب کوتاه نیز با خطر بالایی از سکته مغزی و همچنین فشار خون بالا همراه است. جایگزین کردن تشک خود و زمان خواب بیشتر می تواند به شما در جلوگیری از چندین بیماری جدی مرتبط با قلب کمک کند.

مسائل حافظه

جای تعجب نیست که حافظه شما پس از خواب بد شروع به محو شدن می کند. با این حال، اثرات طولانی مدت محرومیت از خواب در حافظه کمتر شناخته شده و به همان اندازه نگران کننده است. خواب نقش اساسی در ایجاد خاطرات بازی می کند. وقتی از خواب محروم هستید، نمی توانید خاطرات را به یاد بیاورید – همچنین به یاد آوری رویدادهایی که در آن زمان اتفاق می افتد و احتمال ایجاد خاطرات کمتر است.

پیری زودرس

در مطالعه عادتهای زنانه، شرکت زیبایی Estee Lauder متوجه شد زنانی که منظم ترین خواب را داشتند، جوان ترین پوست را داشتند. از سوی دیگر، زنانی که به خواب راحت نرسیده

بودند، احتمال بیشتری برای ظاهر شدن نشانه های پیری داشتند.

درد مفاصل

آیا تشک شما برای راحتی خیلی سفت است؟ گاهی اوقات شرکت ها از سفتی تشک ها به عنوان نکته مثبت برای فروش استفاده می کنند، اما واقعیت این است که بیشتر احتمال دارد آنها نسبت به تشک های نرم تر به ایجاد درد مفاصل کمک کنند. اگر روی تشکی که بیش از حد سفت و سخت است بیدار شوید، فشار اضافی روی سینه بند، شانه ها و بازوهایتان می تواند به مدت طولانی باعث درد شدید شود.

کاهش میل جنسی

هر چقدر کمتر بخوابید، احتمال کاهش میل جنسی شما بیشتر است. تحقیقات نشان می دهد که فقدان خواب تاثیر منفی جدی بر روی فعالیت های جنسی دارد و در مردان می تواند منجر به کاهش سطح تستوسترون شود.

پیوند بین خواب کم کیفیت و یک رژیم ضعیف جنسی برای زنان و مردان رایج است، هر چند مردان به نظر می رسد بیشترین عوارض جانبی را تجربه می کنند. علاوه بر کاهش میل جنسی، عدم خواب می تواند منجر به اختلال نعوظ و کاهش تعداد اسپرم شود.

 

 

باکس تشک

محافظ تشک

تشک ترک

تشک بیمارستانی

تشک هتلی

بالش رویال

تشک مهمان

تماس با کارشناس فروش